thank god for mom and dad

Kategori: Fanny

Precis ny duschad och fixat mig för att sova. Skönt! Duschade varmt som fan för jag hade ingen känsel i kroppen för jag varit ute i typ 2 timmar.
Idag efter skolan åkte jag till Nya, där mötte jag Felicia. Vi chillade med hennes kompis och väntade på Emma och Johanna. När dom slutat åkte jag och Emma hem till henne och åt mackor och drack o'boy.
Sen drog vi till hässelby och tittade på när vårt lag hade match. Emmas kompisTobelurus kom till matchen, efter första perioden gick vi ut och snackade sen blev det bara att vi blev kvar där i typ 1,5 timme och bara snackade och hade as skön stämning.
Sen drog jag och Emster till vällingby för att ta bussen hem, träffade Felicia fick ''våra'' haha kläder och drog hem.

Tumblr_lud4rfhhbx1qj99zko1_400_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: