15 minuters skoldag

Kategori: Fanny

Idag hade jag nog årets onödigaste skoldag. Började kvart över nio med mentortid, som bara höll på i 15 minuter sedan släppte läraren oss. Och då skulle vi haft slöjd i två timmar, men den var inställd så då drog jag och Frida in till gamla stan och satte oss på chokladkoppen,  där vi fikade och plugade lite granna. Sedan gick vi förbi NK där  vi mötte upp Salle och jag fixade även prao till mig, Frida tackade nej när dom erbjöd henne, så nu har jag fixat det. Är sjukt taggad iallafall,eftersom jag hade det nice när jag praoade sist :)

Nu ska jag lägga mig i soffan med en kopp kaffe och kolla på lite tv. Mysigt!


Tumblr_lrrrsl9a6e1qep56go1_500_largeTumblr_lrroicyab11r3w1fdo1_500_largeTumblr_lqgysr3lid1qjipdto1_500_large
Hahaha sista bilden, wtf? hahahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: