luktar det inte lite bajs?

Kategori: Fanny

Hejsan suckers, moiboi här. Annars då? bra eller? Härligt.
Fanny är konstig, för er som inte riktigt vet det. Kände att jag verkligen ville dela med mig med den informationen. Nej, men jag vet inte riktigt vad jag mer ska skriva här.. Jag heter iaf Moa Åberg, och är cool som få. Haha, nej.. men.. em.. bajs?
Okej.. seriöst nu.. Det har varit väldigt fint väder idag, typ bästa på länge. Fast det kanske bara är jag som känner så.. Sitter och lyssnar på take on me med a-ha.. det är fest.
HAHA.. Men jag träffade fanny vid tcentralen, vi kollade runt i lite affärer, sen gick vi till topshop där fanny hittade ett par väldigt snygga skor. ååhh, så värda pengar! Jag köpte en vanlig svart långärmad tröja för min andra är såååå sönder. Haha!
Sen rullade jag och fannie hem till mig och åt.. nu chillar vi i mitt rum med lite tända ljus osv. Ibland äger livet väldigt mycket.
måste byta låt.. står inte ut.. vänta..
hmhmhmhmhmhmhmmhmhm.. ERIK HASSLE ♥
HAHAHAHAHA, jag är väldigt rolig.  vad fan är det här för inlägg?
Nej, men fanny.. Du är en väldigt härlig människa. Jag är väldigt glad över att jag har dig och att vi har så pass bra relation som vi har. Du får mig alltid på väldigt bra humör, en äkta glädejespridare är vad du är.
Jag älskar dig väldigt mycker käraste apa. fis på dig!
drägg

hahahahhahahah.. varsågod era äckliga jävlar. puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: