boxelibox!

Kategori: Fanny

Har sjukt ont i mina öron! Orkar inte... har haft lock i dom i snart 3 veckor.. Fick det när jag var sjuk så känner mig helt efterbliven som typ mumlar hela tiden när jag pratar eftersom jag inte hör mig själv. Och säger va? hela tiden eftersom jag inte hör vad andra säger heller haha.
Ikväll ska jag ta en fika med Emma, minns knappt när jag träffade henne sist. Saknar henne min poofie! Fast först ska jag nog ta ett bad, skönt.
Idag på idrotten körde vi boxning, det var Andi och Dani som höll i lektionen. Och det var sjukt roligt! På slutet körde vi lite fys med armhävningar, sit ups och plankan. Jag klarade hålla plankan hela tiden så det kändes skit bra! Hoppas några fler har boxning på sin lektion. (Vi har elevledda lektioner i början av den här terminen.)
384618_240912295979744_134663306604644_502840_1809391774_n_large
Funderar fan på att börja på boxning, man får så jävla snygg kropp av det! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: