Olollollalal

Kategori: Fanny

Vad fan är ett allvarligt skämt? Melissa Horn sjunger det i Jag saknar dig mindre och mindre, får inte det ur tankarna.. Försöker komma på ett allvarligt skämt men kommer inte på något... Sjukt störigt!
Efter skolan drog jag och Kajsa hem till henne, vi gjorde american pancakes med blåbär. Sjukt goda, vi blev så mätta att vi tog en powernap på 2 timmar.. Sedan ringde Felicia mig och jag åkte och träffade henne. Knas allt är alltså! Jag orkar inte ens skriva vad vi gjorde, eller vi åt lite donken, drack kaffe, och åt donken. Och snackade massa blaja haha!
Nu har jag precis duschat, snackat med min pappas tjej (woopsie... inte bra!) och nu ska jag kolla på One Tree Hill sedan sova. Skönt!
Min nya favorit låt, drogar den haha! :)))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: