ohj det blev ett långt inlägg om igår..

Kategori: Fanny

Förlåt för att jag inte bloggade igår men när jag ko hem va jag cp trött så jag gick och la mej typ direkt :P

Så jag ska berätta vad vi gjorde..
Efter skolan åkte jag och Frida hem till mig och lämnade min väska sen drog vi hem till henne och chillade. När vi hade ätit gick vi ut och träffade Becka och Tecia och på vägen till spånga gick Frida på en rektangulär(?) SV brunn(som betyder att nästa person som komemr är man kär i,för er som inte vet de) och då började vi snacka om en person och ba haha tänk om han kommer..och gisa vem som kommer cyklandes typ 20 meter framför oss.. jo han vi snackade om..haha vi ba kolla på varandra och skrek och han ba jaha..:S hahah men iaf jag ska inte sitta och berätta allt i minsta detalj. 


när vi hade träffat Tecia och Becka krigade vi så att isak skulle komma ut och det gjorde han :D frida köpte en cp god kladdkaka (som Tecia slog upp i mitt annsikte)som vi gick runt och smaskade på :)  sen skulle vi gå till en park och då kom anton.(men de va fucking stängsel och grejer där)så då gick vi runt lite i spånga. sen vi hittade en såndära sak som man har varor i sen jag & becka va i den sen isak sprang bakom (den hade hjul) & puttade på så det gick cp snabbt sen den ramlade på gräset och jag och Becka typ flög -.- Becka landade på mig och jag fick ont i höften :(

hahah sen låtsades vi misshandla isak typ sparkade han och så som låg på marken sen det gick en gubbe och han stanna och trodde vi va seriösa haha. han skrek hjälp mig och sånt shit hahah. sen var det en bil som åkte fram och tillbaka gela tiden.. han kollade tydligen på Becka (enligt henne) vi gick runt ganska länge sen vid 10 va Becka tvungen dra.och jag skulle ta bussen som gick halv 11.så jag hängde med Anton,Frida och Isak hem till Isak..men jag skulle dra efter typ 10 minuter. jag vet att ni är avundsjuka på oss! :D
(taget från becka)





senare idag/ikväll ska jag träffa Becka och Meja(y)

puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: