köp kantreller, du får halva priset på min mina kantreller!!!!!!!!!!!

Kategori: Fanny

Om dig:
Namn (För & Efter): Fanny Öhrn
Smeknamn: Hassan.. fast ne.. men nej jag har inget.. eller kanske cp..? höhö
Ögon: grön/blå/grå och jätte lite brun, haha typ alla färger
Längd: 162 och en halv! *den halva centimetern är viktig*
Syskon: 1 bror
Tycker du om att sjunga i duschen? Yeah!!
Tycker du om att sjunga på toaletten? Ska jag vara ärlig..? I love it! Hahah men jo det e nice!
Födelsedag: 28 november
Stjärntecken: skytt
Bor: Bromsten och Vällingby
Kön: Kvinna
Höger eller vänsterhänt: Höger, fast jag kan skriva med båda, men finast med vänster.. Fast jag är typ båda..
Vad söker du i ett förhållande?: Fin personlighet, han får vara snyggt *utseéndet är ganska viktigt*, trogen amen ni vet vad jag menar..
Har du någonsin varit otrogen?:
Civilstånd: singel
Har du en bil:
Vilken bil har du haft/önskar du dig?: Alltid en Hummer!

Favorit frågor:
Film: Ingen aning just nu..
Favoritlåt: just nu, Teenage Crime
Band/Sångare: Finns många bra, men right now Oscar Linnros typ
TV: Desperata Hemmafruar, Grey's Anatomy (fastän jag nästan aldrig kollar på det så e det bra)
Skådespelare: No idea
Skådespelerska: Skit svårt att svara på.. det finns så många
Mat: Föredrar att fika haha :)
Favoritnummer:  typ 9
Tecknat: heller otecknat
Disneyfigur: ehh.. vet ej
Färg: vart, grå, vit, gul,rosa det finns massor

Kärleksliv

Planerar du att skaffa barn? När jag blir äldre, ja
Vill du gifta dig? Aa helst
Vid vilken ålder vill du skaffa barn? 25
Hur gammal vill du vara när du gifter dig? När jag hittat den rätta
Kommer du att ha barn när du gifter dig? Hur fan ska jag veta..?
Har du en pojkvän? ne
Är du förälskad? inte nu
Skulle du kunna vara otrogen mot någon? nej

Välj det du tycker bäst om
Musik/TV: båda
Pojkar/Flickor: Pojkar
Rosa/Orange: Rosa
Festar/Sitta hemma: fest
Sommar/Vinter: Sommar, den va lätt!
Dag/Natt: båda
Hänger/Tar det lugnt: Vad är skillnaden..?
Tråkigt/Roligt: roligt såklart!

Om dig som person
Konstiga ord:
Vaddå som Hassan..?
Vilken skola går du i? Spånga gymnasium/grundskola
Har du tagit droger? Ne
Vad tänder du på? Cp fråga
Hur långt är du beredd att gå på första daten? haha vettefan
Hur skum är du? galet skum.. som en skumbanan ungefär
Vilka 6 personer gillar du mest och litar till 100% på? Frida, Tecia, Josefin, Hassan
Vad tycker du om själsfränder? Fett coolt!
Är det rätt att flirta när man har pojkvän? inte överdrivet..
När grät du sist? ehh.. typ vet inte
Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller killar?  whats up with them and boobies..? gäller även Jacqueline!
Är du glad ? Helt okej
Varför? För jag vill kolla på Desperat Housewives
Vilken sak kan du inte leva utan?: Mat, kompisar, kramar, kärlek, mobil, sova, kläder, pengar.. Aa you name it
Kärlek eller Lust?: kärlek
Silver eller guld?: Silver
Diamanter eller pärlor: Diamanter
Soluppgång eller solnedgång?: Solnedgång
Har du någonsin badat naken?: Ja
Sover du med gose djur? Har min nalle i sängen hos padre :)
Har du några piercings?: öronen
Vilken färg har dina underkläder just nu? beige, blå och vit
Vilken låt lyssnar du på just nu?: Little Lion Man
Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer? 9888
Vart vill du åka på din smekmånad? Något härligt blir väl bra, vad sägs om något som liknar Thailand..?
Vad är det mest romantiska du vet?: mys me pojkvännen (när man har nån)

Resten får sväva i ovisshet
Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?:
stil, kropp, utseénde och RUMPAN!
Favorit sport ? dans eller konståkning
Vad gör dig glad?: när jag är med dom jag tycker om
Vilken är den nästa CD-Skiva du kommer att köpa: lyssnar på spotify och ägen en ipod.. bye bye skivor
Bär du kontaktlinser eller glasögon?: glasögon när jag läser
Vilket är det bästa råd du någonsin fått? vet inte nu..
Har du vunnit något speciellt pris? mina vänner är ett pris i sig!
Vilken är den värsta sjukdom du har haft? Shit.. ingen aning faktist
Vad gillar du mest? Komedi eller skräck? båda :)
Över telefon eller personer emellan? det beror på vad som ska sägas
Kramar eller pussar? I love them both
Säger du något speciellt när du är arg på någon: vaddå något speciellt..? Vad fan menas med det..?
Vilken låt reflekterar du dig med? olika
Har du några fiender?  Kanske, kanske inte.. nej jag vet inte
Vad är du mest rädd för? att någon jag tycker om försvinner från mitt liv
Skulle du hellre vara rik eller berömd? rik
Vad är klockan i Albanien just nu? fråga någon som vet
Om du hade 24 timmar kvar att leva. Vem skulle du tillbringa mest tid med? min famlij eller festa galet emd vänner!
Har du mött Jul-Tomten? när jag va liten, men när jag blev stor fanns han plötsligt inte längre
Om E.T kom och knackade på din dörr. Vad skulle du göra? Ehh.. är det de där alienet i någon film va..?
När var det senast du pratade med personen du tycker mest om? Josefin, Tecia, Frida mfl idag
När känner du dig som vackrast? När jag vaknat på morgonen med rufsigt hår.. fast ne.. Nej men när jag har fixat mig och e fräch!
Har du några husdjur? Inte nu, har haft 3 fiskar
Vad har du för E-Mail adress?: fråga mig om du vill ha den
När var det sist du var ledsen?: typ lördags
Är du en alkolist?: alltid du vet
Väldigt onödig info: det ligger ett grönt sudd till vänster om mig
Har du haft tråkigt när du gjorde detta testet?: nejdå, eller jag vet inte eftersom jag börja nerifrån.. men nu ska jag göra uppifrån

Efter skolan idag drog jag Josefin Tecia Rebecka och Frida till stan. Josefin köpte en skit fin bustier på H&M *googlar hur det stavas* och en finfin spets tröja från monki. Själv fick man inte med sig något hem.. Hade gärna köpt något på angelicabutiken eller kanske en lite kantreller  *bara Tecia fattar* men det får väl bli en annan dag :)

Ska snart kolla på Desperat Housewives och fiska.. Nej men kanske äta lite chips, vad säger ni nu va? Vet att ni blir avundsjuka. Amen vafan håller jag på med, skriver om att fiska och käka chips. Vi hörs, kyssen! :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: