nu vet ni det här

Kategori: Fanny

Vilken linje (alt. skola) går du? Trivs du?
Svar: Spånga, trivs fett mannen! Nej men det är nice.

Har du pojkvän? Vem isåfall? Hur träffades ni och hur länge har ni varit tillsammans?
Svar: Nej det har jag inte.

Är du oskuld?
Svar: Ja.

Hur lång är du? Hur mycket väger du?
Svar: Ingen jävla aning, typ en decimeter kortare än alla mina kompisar... Vet faktiskt inte, och jag bryr mig inte heller.

Hur många läsare har du per dag? 
Svar: Typ 25 om dagen eller något...

Var bor du? 
Svar: Bromsten och Vällingby.

Vad är det pinsammaste du någonsin gjort?
Svar: Ingen aning, men det var lite pinsamt när jag kallade min kund i cafét i Söndags för satkärring och hon stod bakom mig och hörde det...

Varför bloggar du? 
Svar: Började för att jag tyckte det verkade kul, tyckte det var kul i typ ett halv år när jag använde min kamera osv. Nu för att det är as tråkigt, men vill ändå komma ihåg saker och ting längre fram i tiden :)

Vilka bloggar läser du dagligen?
Svar: Kenzas, AngelicaBlick, Dessies och kompisars..

Favoritmat? Favoritfärg? Favoritklädaffär?
Svar: Sushi. Vit, svart och typ röd. H&M tror jag nog.

Vad vill du bli när du blir äldre?
Svar: Bäst... fast det är jag ju redan.. Så kanske ännu bättre :)

Hur ska den "perfekta" pojkvännen vara?
Svar: Ingen kan vara perfekt så känns jävligt onödigt att skriva hur den ''prefekta'' snubben ska vara, då kommer man aldrig bli nöjd. Men bara han bryr sig om min och tycker om mig är jag väl nöjd. Fast snyggt utseendet och fin personlighet är ju viktigt :)

Är du nöjd med ditt utseende?
Svar: Ja,visst alla har dåliga dagar, men för det mesta är jag nöjd.

Din ögonfärg? Din naturliga hårfärg?
Svar: Blå/grön, blond typ...

Har någon varit otrogen med dig?
Svar: Nej

Har någon varit otrogen mot dig? 
Svar: Ne

Bär du på en stor hemlighet just nu?
Svar: Inte vad jag vet, så nej?

Ditt favoritprogram? Favoritparfym? 
Svar: Typ matlagningsprogram eller farlig fångst, hahaha tönt med det är as spännande! Parfym är lätt million dollar, love it!

Favoritkändis? Varför?
Svar: Rebecca och Fiona typ.. fett softa bruds!

Vars hade du flyttat om du hade kunnat flyttat vars du än vill?
Svar: USA tror jag, eller någonstans ifrån där man får fin färg så jag skulle vara cook brun på sommaren :)

Vad för sorts musik lyssnar du på?
Svar: House och dansmusik eller vad du vill kalla det haha

Den bästa filmen någonsin?
Svar: Dude where is my car kanske... eller någon av alla 1000 filmer jag inte ens sett. Inte vet jag, har ju inte sett dom...

Den bästa låten någonsin?
Svar: Finns tusen grymma låtar, men lyssanr just nu på Krossa alla fönster med maskinen och den e softish!

Om du hade fått välja, vad hade du helst velat bli.. en världskänd sångerska eller skådespelerska?
Svar: Om jag kunde sjunga grymt, lätt sångerska. Men skådespelare har jag velat bli sen jag var liten så vet faktiskt inte :)

Hade du kunnat vara med i Big Brother?
Svar: Aa, fan vad kul haha.

Är dina föräldrar skilda? Har du syskon?
Svar: Ja, dom har varit skillda i 6 år om ni undrar. Och jag har en hel bror som är 17 år och 5 extra syskon (mina föräldrars nyas barn) 2 som är 19 (tvillingar) och deras lille bror som är typ 11 elelr 12. Och sedan har jag en som är typ 25 och en som är typ 23...

Den bästa bloggen?
Svar: Vet inte, bloggar börjar bli tråkigt...

Vad väljer du, lugn mysig hemmakväll med pojkvännen eller en härlig utekväll med vännerna?
Svar: Eftersom jag inte har någon pojkvän nu så tar jag utekvällen. Haha :)

Är du helsvensk? Vart hade du velat vara ifrån?
Svar: Ja det är jag, kanske typ USA så jag var grym på engelska haha.

Vad heter du i andranamn? 
Svar: Matilda

Vad hade du velat heta?
Svar: Vendela eller Lovisa , skulle hetat Vendela men fick inte för pappa...

Vill du ha barn i framtiden? Hur många? Namn?
Svar: Som det ser ut just nu nej, har en hatar barn period... Men isåfall 3, ingen aning om vad dom ska heta. Men fina namn är Oliver, Aaron, Amanda, Emelie, Lovisa, Vendela bland annat...
 
Snyggaste kvinnliga och manliga kändisen?
Svar: Kenza är ju jättevecker och Ashton Kutcher är sjukt het...

(från Evelinas blogg)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: