sjukt jävla ointressant!

Kategori: Fanny

1. Namn/smeknamn? - Fanny, Cupcake, Fannylinen, Fanta, Fankadank och Nimwrad och Fankie.. Typ dom haha.
2. Har du någonsin åkt buss i pyjamas? - Nää..?
3. Vad har du för planer imorgon? - Träffa Thea, kanske dra och grilla eller nåt. Hem och fixa mig sen ut :)
4. När åt du senast ett äpple? - Fredags
5. Är du hundrädd? - Inte längre, me som fan när jag var liten!
6. Gillar du att titta på nyheterna? - Beror på, om det hänt något stort är det intressant.
7. Har du någonsin sett en vild zebra? - Alltid, varje dag kl 7 i hallen. Eller inte..?
8. Vem pussade du/fick du en puss av senast? - Ida tror jag :)
9. Vad föredrar du för mönster (prickigt, rutigt, zebra etc)? - Blommigt eller randigt kanske :)
10. Vems knä satt du sist i? - Max
11. Gillar du dessa random frågor? - Love them!
12. Skulle du kunna äta levande sniglar om du skulle få 1 milj för det? - Lätt
13. Är du förälskad? - Nope
14. Tycker du att danska låter roligt? - Eftersom jag försåt danska helt utantill nästan så vet jag inte om det låter roligt, men fult är det iallfall. Låter som dom har gröt i munnen!
15. Har du bra självförtroende? - För det mesta ja.
16. Vem är den vackraste du känner? - Vet inte, beror på insidan/utsidan.
17. Vem vill du vara med just nu? - Emmsi och Johanni.
18. Har du kramat någon det senaste dygnet? - Japp!
19. Har du tryckt på en knapp på tangentbordet bara för att det låter så roligt? - Trycker alltid på shift fem gpnger för att få det där bling ljudet du vet...
20. Vad är din viktigaste ägodel? - Mina vänner
21. Kan du lita på någon till 100%? - Aao
22. Tror du på spöken? - Svar ja.
23. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Eller ska jag gå förbi en gång till? ;)
24. Vad är din åsikt om giraffer? - fina, långa halsar typ...
25. Dansar du balett? - Nee
26. Tycker du om mjölk? - Ja förfan!
27. Om du fick planera din egen död, när, var och hur skulle du då dö? - Skulle haft största röj festen i fetaste villan med alla mina 90åriga byuddys, alla skulle dricka ihjäl sig så ingen blir ensam kvar. Fett king :)
28. Jordgubbar är... - röda, söta och goda.
29. Internet explorer eller Mozilla firefox? - google chrome
30. Finner du nöje i att blåsa såpbubblor? - När jag är uttråkad jadå.
Säg tre saker man kan göra när man har tråkigt:
31. Äta
32. Chilla med livet
33. Röka
Säg tre personer du verkligen inte skulle klara dig utan:
34. Emma
35. Pappa
36. Mamma
Säg tre saker du vill göra just nu:
37. Festa
38. Äta
39. Dra ut
40. Och till sist, vad tyckte du om detta? - Bra tidsfördriv.

Vilken tid gick du upp idag? halv 12
Vad var det första du sa i morse? men vad vill du?
Vad åt du till frukost? toast och oboy
Vem kramade du senast? Emma
Vad ska du göra efter skolan? Fixa naglarna
Säger du ”kex” eller ”chex”? Kex
Vad tycker du om Grynet? Har hennes bok, så fett ball såklart!
Vad längtar du till/efter? Sommaren
Var du på festival i somras? Nej
Favoritgodis? Vingum
Hur ofta använder du parfym? Dagligen
Hur ofta tvättar du håret? Varannan dag ungefär, ibland lite oftare.
Vad tycker du om ditt utseende? Jag gillar't, bara benen som ska bli smalare :)
Hur många Anna känner du? Två eller tre..
Kan du spela fotboll? Hatar fotboll!
Åka bräda? Haha neee!
Har du en snygg jacka? Dom funkar väl, vill dock ha en ny..
Är du blyg? Nej förfan!
Hur bor du? Lägenhet och parhus.
Gillar du apelsiner? Aa
Berätta något ingen vet om dig? Jag är sämst på att hålla i pengar, spenderar dom snabbt som satan!
Vad tycker du on ”The Sounds”? Awesome!
Hur många gosedjur har du på ditt rum? 2 hos pappa 1 hos mamma :P
Varför fyller du i detta? För din mamma vill det, nej jag har tråkigt.
Vad drack du senast? Powerking <333
Hur ofta äter du godis? När jag är sugen på det
Hur många sms skickar du om dagen? Bra fråga...
Vad tror du folk som känner dig ytligt tror om dig? Jobbig, konstig, kan aldrig hålla käft..
Vad heter dina syskon? Hampus
Vad heter din mormor och morfar? Ingrid och Denis
Vad heter dina husdjur? Min fisk hette Nemo
Vilka kanaler har du hemma? ettan, tvåan, trean, fyran osv tror du jag vet vad alla kanaler heter eller???
Hur kommer du bo till våren? Som nu?
Vem hade du senast en dispyt med? Vet inte riktigt vad en dispyt är......
Vad har du dåligt samvete för? Inget just nu.. tror jag..
Hur ska din pojk/flickvän vara? Skön snubbe som e snygg funkar bra för mig.
Har du svimmat någon gång? Aa i Thailand
Har du körkort? Nej
När köpte/kommer du köpa din första bil? När jag är över 18, har körkort och pengar till en
Hur gammal vill du vara när/om du får barn? inga planer på ungar direkt..
Hur känner du dig just nu? Seg..
Vad tänker du på just nu? Om jag ska gå ner och kolla om det finns något gott att äta..

Kommentarer

  • Teciaaaaaaaaaa säger:

    Ofta du inte tar med Fankadank eller Nimwrad................ mitt hjärta blöder <////3

    2012-04-30 | 13:59:44

Kommentera inlägget här: