en kväll med isak och frida

Kategori: Fanny

Idag efter skolan åkte jag hem till mamma och hämtade lite kläder. Sen åkte jag tillbaka till skolan och träffade Frida, vi åkte hem till mig och kollade lite på Dear John. Sen åkte vi hem till Frida och åt. När vi hade ätit gick vi till Spånga och träffade Isak. Och Isak tyckte vi skulle åka till Bromma sjukhus(ett gammalt mentalsjukhus som är stängt), så vi åkte dit och ja va så jävla nervös att jag skakade. Där inne gick ja och Frida och höll armkrok och va skit rädda! Men vi gick ganska snabbt därifån, så då åkte vi till Vällinby och där skulle Isak äta. Han åt Subway.
När isak hade ätit åkte vi till Spånga och gick till en hemlig lekplats :)  Där va vi en liten stund sen skulle vi alla tagga hem, och nu sitter jag här framför datan och ska gå ner och duscha när jag är klar med det här inlägget.


fan va skönt att all denna snö är borta, nu är det bara de sena sommarkvällarna med kompisarna som jag saknar!

pussar♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: