nära döden upplevelse?

Kategori: Fanny

Hej idag höll jag,Tecia och Frida på att dö. Efter skolan åkte jag,Frida och Tecia hem till mig. Vi åt lite mellis och sen gick vi till en park och åkte linbana :D Haha det va skit kul, men sen fick vi för oss att cykla til spånga. Vi hämtade deras väskor som låg hemma hos mig. Sen gick vi upp för en backe om typ inte ens va brant men för brant för att skjutsa 2 personer uppför.När vi hade gått typ 5-10 min kom en brant backe och Frida ba åh den e skit brant vi kommer dö, jag och Tecia ba neej den e inte äns brant...så vi åker ner.
Helt seriöst. Vi trodde jag skulle dö. Vi åker, och styret börjar vingla lite och jag trodde Tecia gjorde det med flit för att skrämma oss, med det går ändå ganska bra att åka, och sen från ingenstans börjar det vingla skit mycket åt sidorna, och Tecia hade ingen kontroll över styret, och från ingenstans flyger jag av..asså jag har ingen aning om hur , och landar på rumpan asso jag trodde jag bröt rumpan... sen när jag kollar upp för att se hur det går för dom andra flyger frida ner på marken och landra på magen(?!) Och Tecia ba WTF händer? Vi åkte i typ 50 km/h ner för en backe, och Tecia kunde inte bromsa men tillslut gick det, och Tecia klarar sig utan att ens säga aj. Medans jag och Frida typ va helt döda, fast dom levde som tur var för Tecia(y) Sen när Tecia gick upp till mig skulle jag känna så att jag inte hade tappat något. Det hade jag inte men jag hade haft min ipod och mobil i bakfickan, och fickan hade ett stort hål och ipoden en stor vit repa ;o Frida klarade sig typ ganska bra. Hon landade knas, men fick lite skrapsår på händerna knäna och på öften :O Asså vi var i chocktillstånd efter, fast nu garvar vi typ åt det ... varnar er bara åk aldrig 3 på en cykel i nerförsbacke..
  Nu måste jag ducha och plugga lite!


hemma hos mig,jag fick panik för min mamma hade glömt en av sina mobiler hemma och den börja vibrera :S

min Ipod efter "cykelturen"

jag gillar Teias hår (y)

ehh..wtf?!

flykick(som tecia kalla de)

frida goes "jag vet inte vad" :)

ps frida varför tar ni inte bort det där blåa på/från er studsmatta?!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: