paramooooore = bra = musik = när man vill :)

Kategori: Fanny

YEESS!!! NU KAN JAG LÄGGA INTE BILDER!! JAAAA!!! :D:D:D
Haha ja jag e överdrivet glad för det e skit tråk att blogga utan bilder och ännu tråkigare att läsa en blogg utan bilder!

Som jag skrev tidigare skulle jag kolla om vi hade spanska läxa men det stod inget om de på fronter så jag får fråga imorgon på spanska lektionen. Imorgon börjar jag klockan åtta med idrott -.- det suger att börja med idrott två dagar i rad! Jag sitter iallafall och lyssnar på paramore och ska gå och sova när jag har lagt in den sista lilla låten jag håller på att lägga in i min fuckade ipod :)










lite bilder från i helgen typ..?

nästa helg är det valborg och då ska jag ta lite fler bilder, om jag tar med mig kameran ut..jag kanske tappar den så vi får se :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: