noll åtta

Kategori: Fanny

Min kamera sladd är borta = inga bilder. That sucks! Nu ska jag gå och duscha och göra mig iordning. Sen ska jag ringa Frida, tror vi ska dra in på ung och kolla lite i dom där tälten, och kanske fika eller nått. Vi va där inne igår på kvällen, men det va ingen vi kände där och de va inga bra artister. Så vi drog hem typ direkt. Lisa ringde när vi va påväg till pendeltåget så vi pallade inte gå tillbaka och träffa dom.

Igår på dagen skulle vi åka och bada med Lisa, Isa, Cornelia och Sofia. Men Corre och Sofia hade sovit hos nån snubbe dom kände i kälvesta och va tvungna att åka hem och duscha. Så vi satt och väntade på dom inne på donken i ca 3 timmar. Och när dom kom så åkte vi hem till mig och chillade lite. Aa de va typ de vi gjorde igår.


Bild från i våras, kolla va mörkt och fint mitt hår va. Mitt hår har typ sin naturliga färg nu, vill ha mörkt!

Juste jag har tapetserat om i mitt rum, så det är helt vitt nu. Inte gult som på bilden ;)

Slänger in en låt som påminner mig galet mycket om Torsgård 2010!

K.I.G - Heads, shoulders, kneez and toez!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: