En dag på Gröna Lund

Kategori: Fanny

Idag har jag varit på Gröna Lund med Frida, Lisa, Tecia och senare kom Becka. Det va galet kul, vi åkte extrem, insane och katapulten flera gånger om. Vi åt fish and chips och glass, Lisa tappade sin plånbok, vi snackade med en snubbe som bad oss köpa kebab till han och en massa andra saker hände.
Fast vid fem tiden tog jag, Lisa och Frida båten till slussen och därifrån tunnelbanan till T-Centralen. Från T-Centralen gick vi upp till åhlens och kollade parfymer och letade efter det dyraste klädesplagget vi kunde hitta. Och jag vann eftersom jag hittade ett par skinnbyxor för 4999:- helt sjukt. För dom var inte ens snygga..
Sen stängde Åhlens så då gick vi ut för att vänta på Fridas mamma som skulle hämta henne. Och då kom en snubbe fram till oss och så här va vår konvercation med han:

Han: hur gamla e ni?
Vi: 14, 14 och 16
Han: okej, har ni pojkvän?
Vi: Aa
Han: Aha okej.. Men vart bor ni?
Vi: Vasa stan
Han: Okej, Men kan jag inte få nummer av er?
Vi: Ehh..Nej vi har pojkvänner..
Han: Och? Snälla!?
Vi: Men nej

Sen gick vi för mitt och Lisas tåg kom, och då ba kommer han efter oss i rulltrappan!? Men hallå, vaddå desperat?! Och han va typ 25+ och skit ful, jävla äckel.


hihi frida <3

fin dubbelhaka då -.-


hade inga fler bra/okej bilder från idag :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: