men fuck you, jag vill ha den!

Kategori: Fanny

Hahaha Tecia fortsätt klaga på inlägget bara, det kommer ändå finnas kvar :D

Som jag försökte skriva förut var mitt tangentbord hemma hos pappa helt retard så det gick inte skriva på det.
Men nu är jag hemma hos mamma, dom andra sitter i soffan och kollar just nu på Vem kan slå Filip och Fredrik. Fast vi kollar egentligen på Bingolotto för ikväll ska jag vinna en resa eller pengar har jag bestämt, eller jag blir glad vad jag än vinner :D


Jag blev supermegajätteöverlycklig när jag såg att Rebecca och Fiona hade en auktion på deras feta tröja tills jag gick in på hemsidan där den auktionerades ut och såg att någon hade köpt den för 3200 kronor. Tack hej fuck dej! Jag ville ha den!

Pappa visade denna låt förut idag, den är faktiskt riktigt bra :)

Paolo Nutini - Candy

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Bra låt faktiskt! Och jaa tröjan hade varit jävligt najs!!

    2010-12-23 | 21:46:17

Kommentera inlägget här: