puckot shoppar

Kategori: Fanny

Idag har jag varit med Erica i Kista. Köpte 2 tröjor och ett par trosor. Rätt nice sådär. Sedan fikade vi på Waynes också.
När Kista stängde klockan 9 åkte vi till Solna, där såg vi Nemo från Kungarna av Tylösnad, hehe :P
I Solna chillade vi bara lite sen drog vi båda hemåt. Hahah min och Ericas konversation:

Erica: Kommer du på träningen på onsdag?
Jag: Du menar imorgon?
Erica: Nej, det är måndag idag..?
Jag: Är du dum eller, det var ju måndag igår.
Erica: Aha juste, men kommer du imorgon då?
Jag: Aa, jag kommer om jag orkar.

Och nu när jag kom hem så sms hon mig och ba ''Hahah pucko det är inte alls tisdag idag. Det är ju måndag idag!''
Hahaha oops, dålig på att hålla koll på dagarna eller? :D


Gina Tricot 30:-

New Yorker 79:- (XL ftw)

Gina Tricot 75:-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: