parent trap

Kategori: Fanny

Hello sweethearts! Idag har jag faktiskt haft ett liv, det är därför jag inte har bloggat.
Vaknade vid typ 1 sen gjorde jag mig iordning och drog till Frida. Vi kollade lite på Harry Potter, spelade wii med hennes broroch  sedan kollade vi på filmen Bröderna Karlsson.
Sen när vi hade käkat middag kollade vi på föräldrafritt, fan vilket cp program. Typ som ung och bortskämd men det är barn mellan 8 och 11 som ska klara sig själva i 2 veckor..

När jag kom hem packade jag typ klart alla mina saker, eftersom jag åker till fjällen imorgon. Och blir borta typ en vecka. Bloggen kankse kommer få lida, om inte min kusins internet fungerar.
nu måste jag packa klart för sedan ska jag kolla på föräldrafällan :)
Tumblr_l5dutrex2y1qb47tbo1_500_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: