Sommar var är du? - Jag kommer nästa vecka..-.-

Kategori: Fanny

God morgon. Imorse vaknade jag typ klockan 11, men jag orkade inte gå upp då. Så jag somande om och vaknade typ klockan 1 och mådde dåligt, ont i huvudet och illamåande. Hur jobbigt är inte de på en skala 1-10, när det är sommarlov..? Iaf då gick jag och la mig på soffan och somnade jag om och nu så vaknade jag typ klockan 4, och mår mycket bättre :)

Hittade ett test på första sidan som va lite kul, fyfan va mycket test jag gör! Måste sluta med de!

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Då säger jag nog landet i Sölvesborg (Blekinge), för där är jag alltid på sommaren. Men i sommar ska jag åka till gotland med Frida, vilket kommer bli sjukt kul, hoppas jag:)

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Ligger vid stranden med kompisar och äter glass, lyssnar på musik och bara chillar med dom bästa :)

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- Kyckling lätt :)

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Åka till landet och Gotland med Frida :)

5. Dina bästa sommarfärger?
- Vit, rosa och turkos. Gult är också sjukt fint på sommaren.

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Hahah midsommar med pensionärer som dansar, hahah det är de alltid fullt av på mitt landställe. Iallfall om man går bort till campingen, själv bor man i stuga :)

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Shit den va ju lite svår..men de måste ha varit alla dagar när jag va liten när både mamma och pappa va på landet. När vi va en riktig familj :')

8. Havet, sjön eller poolen?
- Havet. För de e va de e på landet, och då blir de sommar för mig :)

9. Vad väljer du i glassbaren?
Solero shot! Men den finns inte kvar för att GB e dumma i  huvudet. Men annars blir de kulglass :)

10. Vart går din drömsemester?
- Typ kreta med vänner, haha de e bara för att Kenza åker dit och de verkar så himla kul. Men jag får vänta ett tag tills jag kan åka dit med mina vänner :)



världens bästa sommarglass!!

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Sv; tack! :)

    2010-06-13 | 23:14:22
    Bloggadress: http://vikman.blogg.se/
  • Anonym säger:

    åååh jag kommer ihåg den den var så snuskigt gooood <3

    2010-06-15 | 17:37:12
    Bloggadress: http://ldts.blogg.se/

Kommentera inlägget här: