utekväll

Kategori: Fanny

HAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHHAAHAHAHHA
HAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHHAAHAHAHHAA jag snacka med min kusin på skajp, det ända jag säger är HAHAHAHHAAHAHAHHAA :)

Iallafall ikväll va jag ute i Spånga med Tecia, Frida, Becka och Meja. Sen kom Linnéa Jacquline Ewe och Kajsa. Vi stod och snacka med dom lite. Och då kom det nån fucking random kille och ba börja snacka med oss och ba era fucking snorungar lala jagvet inte vad och sen från ingenstans snor han Mejas mobil och ba sitter där och ba du måste bevisa att de e din för att du ska få tillbaka den lala och jag flippa på han..han trodde typ att jag va rädd för han :S Han va det fulaste jag har sett, aja han är inte ens värd att bli nämnd i min blogg så jag ska inte skriva mer om han -.- Men sen kom Hugo, Krause, Björn, Quim och Lukas. Vi gick upp till skolan och satt lite där, gjorde typ ingenting. Sen taggade vi hem. Det va typ min kväll. Den hade kunnat vara mycket roligare om några av dom som står där uppe inte hade kommit..

Linnea har alla bilder, så jah lägger in dom en annan dag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: