dagen som vart har varit tuff, men inte lika tuff som jag :)

Kategori: Fanny

Idag va skoldagen som vanligt..men efter skolan åkte jag till Vällingby och köpte 2 par skor. Ett par svarta och ett par blommiga, båda va jättesöta tycker jag (lägger in bild någon annan dag)

Och när jag hade handlat skorna så åkte jag tillbaka till skolan för att möta Alex men hon trodde att jag hade skojat med henne att jag skulle åka tillbaka och möta henne.. =/ Men sen när jag kom hem kom hon till mig och vi kollade på Top Model och satt vid datorn lite. Och jag skulle rosta en macka men jag glömde bort att jag hade stoppat ner den i brödrosten så den blev helt svart/bränd :P

Nu måste jag plugga lite för jag har musikprov på fredag, spanska läxa till torsdag, SO prov nästa fredag och Svenska läxa till torsdag.


hahaha gammal bild på mig och Alexandra <33

PUSSAR

Kommentarer


Kommentera inlägget här: