NO, MY JUICE!

Kategori: Fanny

haha kvällen min har varit mycket rolig :)

började med att jag satt vid datan och väntade på att maten skulle bli klar och då frågar Andi om jag vill ta en sväng..? (haha fattade ingenting av vad han menade då) men sen skrev Frida att vi skulle till Isak för att Oliver,Quim,Isak, Andi och typ fler va där, men precis då skulle jag äta så jag åt jätte snabbt och sen kom Frida och hennes mamma och hämtade mig. Så åkte vi till Isak och där va bara Isak och Andi för dom andra hade gått hem. Men det gjorde inget för vi hade roligt ändå. Vi kollade på Jackas, Andi typ dödade oss med kniv, kollade lite på Never back down, och massa saker :)

nu ska jag plugga och sen sova..är skit trött!

FAN MIN JUICE ÄR SLUT!!

puss och kram skumβanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: