Björn Axén

Kategori: Fanny

Kollade nyss på Desperata hemmafruar och det va typ skit skumt/spännande/bra/konstigt/jag vet inte vad?!? Den där Eddie är ju typ värsta mördaren och grejer och ingen vet om det förutom han döda mamma!! Och sen blir jag typ fett irriterad på att jag måste vänta 100 år tills jag nästa avsnitt eftersom att det sänds typ i höst :O Inte najs!
 

Aja nu måste jag plugga och sen sova för imorgon är sista skoldagen på den här veckan sen kommer min helvetes helg!!! Jag hoppas verkligen att morgondagen går sjukt långsamt!! För på torsdag måste jag åka till Danmark..Fast jag vill inte!!!!! HATAR MIN MAMMA!!!!!!!

<---- skit likt min mamma!


Juste jag har använt Björn Axéns volumaster som är skit bra! Det är min pappas flickväns men jag lånar den eftersom att det är onödigt att köpa en till mig själv för 800 kronor..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: