FUL + FUCK = danmark

Kategori: Fanny

Efter skolan taggade jag och Frida ner till centrum med Niklas och Rickard. Viköpte choklad och lite annat skit. Sen gick vi till en gräsmatta och chillade. Sen skulle Rickard på tränin så jag och Frida drog hem till henne( Niklas gick hem till sig) Sen gick vi och kollade på killarnas tränig med Niklas.
 Och sen ikväll va jag ute och chillade med Frida, Tecia och Becka :) Vi typ gled runt lite haha och sen drog vi hem.

Och nu sitter jag här vid datan och chattar med frida och har SJUKT ont i mitt öra, eller asså det gör ont när jag sväljer!! Jag dör!! Och imorgon måste jag åka till fulaäckligabajs danmark -.- JAG VILL INTE!!! När jag äntligen är ledig måste jag åka till världens äckligaste land och vara där hela helgen! FUCK!



Nu ska jag typ kolla på film och sen slagga :)

See you!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: