God kväll

Kategori: Fanny

Haha vilken rubrik :P 

Idag hade vi spånga-lunken = man ska springa/gå 5 km -.- Skit jobbigt, fast jag och Becka gick typ hela vägen, sprang bara lite för att kunna se snyggingen framför oss. Men sen kom ett fetto och började gå precis bakom honom så va ba fuck you!(Vi hade håll och kramp i benen så vi pallade inte springa). Så gick vi resten av vägen, hihi :) Vi kom i mål på *8 minuter haha. Ni får inte veta, för vi va så dåliga :) Eller okej då 58 -.- Asså vi gick ett varv på den tiden och Gustav(en kille i 7d) sprang två varv på typ 42 minuter :O fattar ni hur snabb han e?! Asså jag fatta inte att han pallade med två varv! Sen när vi va klara där får vi gå hem..aa dom tror vi ska palla gå hem va?! Hur tänker dom? Så jag, Tecia, Becka och Frida knallade hem till Tecia. Där fixade vi mat (y).
Sen skulle Becka och Frida hem så jag och Tecia ick ut och tog bussen till vällingby ooch jag hämtade lite grejer hos min mamma sen åkte vi tillbaka hem till Tecia och åt. Och sen gick vi ut för vi ksulle träffa Frida. Men hon missade sin buss, så vi gick till solhemsskolan där Andreas, Oliver, Lukas och nån kille va. Så vi satt och snackade med dom och sådär. Sen kom Frida och vi taggade ner till Centrum och där köpte jag godis och cola :D Sen gick vi till Somaliaskolan och sen kom Simon och Anton så vi va med dom resten av kvällen :)


frida becka tecia & en ko..


fridas älskling

whats wrong tecia..?



sötaste becka!! <3
 
igen :)


sexit värre frida ;)


kolla va söta mina finisar! :) <3


och sen jag (inte najs..)


varför går mina läsare ner så mycket?! :O


puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: