Good morning from yesterday

Kategori: Fanny

God morgon :) hahha för mig blir det typ det. Eller jag gick upp för två timmar sen men jag har legat i sängen och kollat på Beck och smsat :)

Igår hade jag skit roliigt hemma hos Linnéa. Hon fyllde år i måndags så jag och några andra va där och firade henne och sådär :) Vi åt och dansade och tog jätte mycket bilder med hennes mammas system kamera (y) och sen gick vi ut och tog massa bilder också och då kom det två random tjejer och börja snacka med oss hah dom va skit sköna men dom trodde att Sofia va hög hah fast Sofia drev bara med dom :) Sen vid 11 tog jag ock evelina bussen hem till bromsten. När jag kom hem va ingen hemma så jag la annsiktsmask, drack te och läste SOLO och CHIC :) Och sen vid ett kom pappa hem..


miss Demir


gårdagens outfit, klänning- Bik bok

jag och Anna på taket

kolla va fint det var ute !


vet inte vem som tog den här bilden, men presenten som står där va från Frida


Frida och Linnéa


Sofiiiia :)


Veroniiica

sofia jaqculine och frida


haha Linnéa och Veronica


jag och Sofia är TUFFA!


Linnéa lyser :O


haha kolla va sexiga vi är!


haha

kolla va SÖT hon är!!

roompa haha (och nej det är inte mina trosor som syns den är från klänningens framsida!)

hahha vi fick panik när det kom en bil :)


haha dom där random tjejorna

det va typ alla bilder som jag hade..nu ska jag typ göra något..kanske baka..eller plugga..eller kolla på film..eller bara göra ingenting :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: