Jag är brunette + hahahahhahaha = idag

Kategori: Fanny

Kom precis hem från stan, jag va där och firade min gudmor som fyller år idag. Vi hade jätte kul. Inte jag och min gudmor utan jag och min kompis(min gudmors dotter, Moa). Vi har känt varandra sen vi föddes så vi känner varandra ganska bra haha. Fast hon bor i Enskede på andra sidan stan så jag träffar henne inte så ofta. Men på somrarna träffas vi jätte ofta för vi har sommarstugor(eller vad man kallar det) jätte nära varann så vi brukar åka och bada och köpa glass och sola och sådär på sommaren :)

Men iallafall..vi går vidare..eller tillbaka kanske man ska säga :)
Hahahhahah idag efter skolan åkte jag,Becka, Tecia och Frida till Hässelby strand för vi ville åka till vattnet och chilla för det va så vartm ute..eller det va inte jätte varmt men vi e så heta så det blev varmt ;) Hahah men iallafall där hittade vi två gungor som va över vattnet. Den ena va ett deck som va bra att åka på så den åkte vi på lite först. Sen ska vi(Becka) prova den andra gungan som hänger typ 10 cm över vattnet. Så Tecia går ut i det iskalla vattnet och hämtar den och Becka åker..HAHAHHAHAHA är det enda jag kan säga. Så jävla roligt det va!! Hahahha!! :D


Btw, ja du läste rätt på rubriken. Jag färgade mitt hår igår (det va de hemliga)
hahah, kolla Tecia när hon hoppar av (eller jag menar försvinner)



hahah, kan inte sluta skratta. Lyssna när Becka säger "yeah jag nudda inte marken(hon menar vattnet)" aa ni ser hur det går :)
(ni kan se mitt hår på videon)

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: