att leva livet i lyx, är nog lite lyxigare än mitt förorts liv..

Kategori: Fanny

Har suttit och försökt få igång mitt internet i 10 minuter, segt. Men jag har inte så bråttom så det gjorde inte så mycket. Idag startade jag min dag med att gå ut och springa i 30 minuter, fast ne... Nej jag gick upp fixade frukost och kaffe. Satte mig vid datorn och satte på Justin Bieber's acoustic album, hihi :)
Jag ska iallafall gå till skolan om 10 minuter. Och jag känner mig faktist lite peppad att gå  till skolan idag, har aldrig någonsin gjort det förut. Och jag har ingen aning om varför just idag.. Kanske för att jag ska sova hos Frida ikväll, yey :)
Och imorgon ska vi gå upp typ klockan fem, för vi ska vara i Spånga kyrka klockan sex, fattar ni klockan sex!! Vi kommer dö, men men det blir säkert jättekul.
Det var allt jag hade att säga just nu, så ni får en bildbomb.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: