Don't kill your self

Kategori: Fanny

Ligger i min säng i en väldigt oskön ställning, men orkar inte flytta mig. Har pluggat nästan hela kvällen. Mamma hjälpte mig med SO läxan så den är klar, har läst lite i Engelska boken men ligger fortfarande efter och så har jag läst lite fysik också.
Efter skolan gick jag och lämnade tillbaka filmen jag och Tecia hyrde i lördags, sen gck jag och köpte lussebullar till mig, mamma och Hampus som vi åt uppe i soffan när jag kom hem, mysigt.
På onsdag ska jag och Tecia åka och träffa Louise med Olivia. Det vart typ tre år sen jag träffade Louise, samma med Tecia tror jag, så det ska bli jättekul. Så då hoppar jag över träningen, inte lika kul kanske men men...
Nu ska jag logga in på facebook och kolla lite bloggar, sedan sova så jag orkar gå upp hav sju imorgon. Hatar att börja klockan åtta på tisdagar -.-


Äter man lussebullar i något annat land än Sverige..?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: