jordgubbs yoggi

Kategori: Fanny

Förlåt för att jag inte har uppdaterat idag. Men jag slutade skolan kvart i tre. Då åkte jag och Frida till Bromsten och träffade Tecia, Josefin och Becka. Vi handlade lite gott på konsum och sen gick vi hem till Tecia. Där har jag spenderat min eftermiddag och kväll med Tecia, Josefin och Frida. Becka var tvungen att gå vid fem tiden.
Hos Tecia har vi kollat på film, lagat mat, sprungit i trapphuset (haha Josefin fick en crazy idea att vi skulle låtsas att det kom en rånare hahah) målat naglarna och massa mer. Kult kult.

Oh juste! På bussen när jag och Josefin åkte vi till/igenom spånga och då var det flera brandbilar, polisbilar och ambulanser där. Skit läskigt!


nu ska jag äta yoghurt,
haha mina ögonbryn är jättemörka just nu. Men det är bara för Josefin fyllde i dom när hon skulle noppa :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: