go go go

Kategori: Fanny

Sha sha bloggen! Ligger här i sängen med godis. Kom hem för typ 20 minuter sen. Har varit med Erica hela kvällen. Vi åkte först till stan. Där växlade hon en peng hon hade sen åt vi. När vi hade ätit gick i till Åhlens och sminkade oss och kollade på käden. Sen kte vi till Solna chillade vi bara, träffade Simon och så. Det va nice. Påvägen hem trodde jag att jag skulle dö för buss chaffören körde helt galet. Men tur som jag har överlevde jag :)
Och Erica den jäveln åker på spa/shopping kryssning imorgn med sin mamma. Fan va nice!


Tumblr_lb87tcrcul1qbgssmo1_400_large
festsugen.se/ellervad

Åh vad jag längtar till Onsdag. Då åker jag och Frida bort. Bort från allt det jobbiga. Bara vi, och vi ska chilla galet. Fan vad jag älsar dig Frida! <3

Kommentarer

  • josefin säger:

    Åh på onsdag kommer ju jag hem:-( men vart ska ni åka då? Ha det awesome iallafall!

    2010-11-02 | 08:31:05
    Bloggadress: http://oliviaochjosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här: