fin kissie

Kategori: Fanny

Hahahaha min mamma kom in till mig när jag satt vid datan och kollar på bloggar. Vår konversation

Mamma: Men gud hur ser hon ut?!?

Jag: Hahahhaa, mamma det är Kissie.

Mamma: Men herregud, och kolla brösten, mycket silikon?

Jag: Hahah, ja och så ser hon ut som en anka.

Mamma: Haha, jaa det gör hon verkligen.

Jag: Men vaddå, vet du inte vem Kisse är? Har du aldrig sett en bild på henne?

Mamma: Jo, jag har sett bild på henne och den där tjejen som ser ut som en finare version av Kissie.

Jag: Menar du Jackie Farm?

Mamma: Aa, men jag har ara sett dåliga bilder på Kissie. Som tur är, det där va inte en vacker syn.

Jag: Hahahahahhaha!!

Sedan gick hon upp och kolla på Tv. Hahhahaha :D



bilderna min mamma såg på kissie.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: