halvbaxat inlägg

Kategori: Fanny

Efter skolan var jag med Tecia och Josefin. Vi skulle hem till Jossan men sen skulle vi till mig och sen skulle vi till Jossan igen och sen när vi nästan var på tåget ( vi la världens rush ) så drar/släpar Josefin ut Tecia och ba jag vill inte till mig! Haha vafan? Så vi åkte till Tecia efter att ha missat 2 tåg och 4 bussar :)
På bussen hände det roligaste jag nånsin varit med om, en killes ringsiglan var verklgien på högsta volymen x 554 typ, och var typ ett kissljud/vattenfall, fast asstarkt och högt? Vi fick iallafall hjärtattack och dog, han ba: Ni blev skrämd? Vadå, ovaligt ringsignalen?
Bra sverige! Hos Tecia chillade vi bara, sen skulle vi hem :(
taget från tac, hahaa.



Nu på kvällen har jag kollat på Desperat Housewives och Bartenderskolan, fet nice. Nu borstar jag tänderna för att snart lägga mig i sängen och sova. Börjar 9 imorgon så det e chill!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: