nattmat

Kategori: Fanny

Det är kvällar som denna man hatar att man har en bror som är ägaren till den ända datorn i huset som fungerar. Eftersom den andra datorn har gått sönder. Och en mamma som är sämt på att ljuga när man vill ha hennes särbos ena laptop att sitta vid, genom att säga att han sover när man hör genom väggen att dom pratar med varandra. Man ska väl inte klaga antar jag för vårt land är ju tryggt. Aldrig krig, knappt nån svält - men fan inget anställningsskydd.



Ikväll träffade jag Johanna, vil lullade runt ett tag. Sen åkte vi till jakan och träffade några. Sen drog vi hem till spånga. Jag följde henne hem sen gick jag till Mellangården för att ta 116 hem. Där träffade jag Oliver och Patrik igen. Jag och Johanna träffade dom i Vällingby tidigare under kvällen.
Nu sitter jag här vid min brors dator och dricker vaniljte och äter nutella mackor. Gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: