risifrutti

Kategori: Fanny

Är hemma från skolan nu. Vi hade nutidsorigentering, frågesport, när jag va klar med den åkte jag hemt ill pappa för att hämta mina löparskor eftersom vi har vanlig orignterning på eftermiddagen. Fan va lamt med origentering. Men eftersom det är den viktigaste delen i idrott så måste jag vara med och iaf försöka.. Jag är fett dålig på origentera lalala vem bryr sig??

Nu ska jag käka upp min risifrutti och sedan kolla på tv, fast nej det e bara dåligt på tv den här tiden på dagen.. Vi får se vad jag gör :)


den där äter jag nu, men vanlig hallon e godast ;)

Jag har bara en fråga, hur äter ni risifrutti?

Kommentarer

  • Nike säger:

    Tar lite av hallon och dopar i risifruttin, Naaammmm

    2010-10-12 | 19:18:20
    Bloggadress: http://1995.devote.se

Kommentera inlägget här: