tidsfördriv

Kategori: Fanny

Senaste impulsköp: Jucie, kaka och en toast.
Bästa fikat: Mocha latte och cooki på Espresso House.
Färg du hatar: Typ ingen..
Nåt som gör dej förbannad: Personer som ljuger och sviker.
Så får du motion:  Innebandy och gå till bussen :)
Om du var en blomma: Vettefan.. Kanske en ros, hehe.
Det dyraste du äger: Som jag har köpt eller fått så är det nog min dator..? Annars min familj och mina vänner.
Tidigaste barndomsminnet: Vet faktist inte.
Första frågan du ställer till ny bekantskap: Tja, vad heter du då? :)
Samlar på : Gamla skvallertidningar eller andra chey tidningar.
En bil är en: En? Det är ett fordon som är jävligt nice när man inte orkar gå.
Pryl du inte kan vara utan: Mobilen fan. Fastän den e sämst..
Ditt livs aha-upplevelse: Fattar inte.. Vaddå aha- upplevelse? Typ när man kommer på en sak man har funderat på länge.
Lyx är: En fet plånbok, nice place att bo på, snygg outfit..? Eller att vara med vännerna. Lyx kan ses på olika sett.
Tidningar du prenumererar på: SOLO.
Du gör med 100 upphittade kronor: Handlar något riktigt onödigt för dom!
Nån du saknar:  Amanda
När grät du senast:  Förrigår tror jag.
När är du gammal: Inte nu iaf. Typ vid 40-45 kanske.
Svart eller vitt? Helst båda.
Mjukt eller hårt? Vad snackar vi om nu..?
Homo eller hetero? Hetro.
Höger eller vänster? Är högerhänt men tycker är coolt att vara vänsterhänt. Vet inte varför.
Stor eller liten? Beror på vad man menar?
Loket eller Oldsberg? Snackar vi om dom där från Bingolotto..?
Göteborg eller Stockholm? Stockholm. Har bara varit i Göteborg en gång. Men vill åka dit igen.
Landet eller storstan? Storstan.
Kram eller puss?  Går inte välja, båda är så härliga. 
Vagn eller buss? Vagn? Menar dom tunnelbana och pendeltå? Isf vagn.
Hyrfilm eller bio? Beror på vilket humör man e på och vilken film man ska se.
Gräs eller grus? Gräs, haha.
Piggt eller opiggt? Piggt.
Pasta eller potatis? Pasta.
Is eller mjukglass? Isglass på en varm sommardag sitter ju inte helt fel. Men båda e gott.
Natt eller dag?  Beror helt på. Kväll?
Felix eller Heinz? Felix.
Marsvin eller hamster?  Marsvin.
Biffig eller slank? Han får gärna vara lite biffig :)
Blåögd eller brunögd? Jag är blåögd.
Popsnöre eller sportfåne? Verkligen inte sportfåne. Men what? Popsnöre.. Ehh.. asså jag gillar att sjunga men det låter inte alltid så bra.
Naken eller pyjamas? Pyjamas.
Peter Stormare eller Peter Jihde? Vet inte vem Peter Stormare är. Så jag tar Peter Jihde.
Kaffe eller te? Latte och vaniljte, tack.
Champagne eller ramlösa? Ramlösa tror jag nog.
Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min? Har redan sett filmen festival men det var längesen så jag skulle valt att se den igen.
Bakispizza eller bakischirre?  Fan va gott med pizza.. Hmm.. jag vet inte vad jag skulle valt om jag va bakis.
Förfest eller efterfest?  Jadu. Förfest tror jag.
Plastbestick eller plastbröst? Plastbestick.
7-eleven eller Pressbyrån?  Det är samma butik med olika namn, haha.
Plugga eller jobba?  Plugga, har inte testat på att jobba än.
Yngre eller äldre?  Äldre eller i min ålder.
Lång eller kort?  Jag är kort, men min partner får gärna vara längre.
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? Det beror på vem som gjort vad.
Tycker du om ord? Jaa! Annars skulle man ju inte kunna prata. Eller jo man skulle kunna lära sig det där jävla klickspråket Tecia snacka om.
Nämn namnet på en tennisspelare? Björn Borg.
Finns det någon du ogillar starkt? Inte som jag kommer på nu. Eller jo kanske..
Är du bra på att lösa konflikter eller är du konflikträdd? Vet inte, men jag är inte konflickträdd iaf.
Om någon trycker ner dig, vad gör du då? Försöer skita i det den personen sagt/gjort och kör vidare i livet. Man lever bara en gång varför låta någon annan förstöra mitt liv genom att trycka ner mig.
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?  Jag vill oftast köra på sjävl, men visst jag frågar om hjälp när jag behöver det.
Är du svartsjuk? Aa, ibland faktist.
Vad gjorde du igår kväll? Chillade galet hos Josefin.
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?  Ja. varför inte?
Använder du bokmärke eller gör du hundöron?  Bokmärke.
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? Tillsammans, fast dom kanske finns på film..?
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? Aa, jag år ju i den..?
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag?Yes. Röddag = ledig. Att vara ledig är alltid nice.
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta?  Lastbilschufför, Taxichufför eller hora. Finns massa fler.
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"? Jag skulle väl bara blivit glad för den personens skull.
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? Ja, varför inte?
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja? Både och, vet inte riktigt.
Vad är ditt favoritpålägg? Nutella.
Vad är det första du tänker på när du vaknar? Att jag vill fortsätta sova.
Är du troende? Nope.
Tycker du om stearinljus? Alltid! Det blir så himla mysigt med ljus.
Använder du hårbalsam? Aa, alltid när jag tvättar håret.
När blir man vuxen? När man är tillräckligt mogen. Finns väl ingen direkt ålder. Eller jo de flesta säger att man blir vuxen när man är 18, men man kan ju vara jätte mogen eller jätte omogen när man är 18. Beror helt på personen.
Vilken färg har din tandborste? 1 vit/orange, 1 gul, 2 vit/rosa, 2 vit/gröna. Tror inte jag har glömt någon nu.
Har du lök i köttbullarna? Gör inte egna köttbullar.
Hav eller sjö? Havet lätt.
Har du någon skrivare?  Aa, på vinden.
Har du någon scanner? Nej det tror jag inte.
Vad har du för väckarklocka? Mobilen, 2 utan batteri och en med.
Hur ofta klipper du tånaglarna? När det behövs kanske?
Har du betalat månadens räkningar?  Bor hemma.
Använder du hudlotion?  Ja, alltid efter jag har duschat.
Har du åkt ambulans någon gång? Nej.
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? Saltlaktis.
Chips/ostbågar/jordnötsringar? Chips och jordnötsringar!
Tycker du om Dr Pepper? Har aldrig smakat, värkar vidrigt.
Äpple eller Päron? Äpple eller kanske päron.. jag vet inte.
Äter du fiskbullar? Helvette heller!
Svettas du mycket? När jag tränar svettas jag..
När klippte du dig senast? För typ 2 eller 3 veckor sen.
Vad kollade du senast hos doktorn? Mitt födelsemärke i huvudet.
Har du fått riktig massage någon gång? Ja i Thailand. Fan va skönt!
Tycker du om rökt kött? Gör jag väl.
Vilken är din favorit på Mc Donalds? McChicken, McFeast eller ChickenMcNuggets.
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? Donken, lätt!
Platt eller vanlig dataskärm?  Platt, finns inte ens tjocka kvar väl?
Vad har du för mobiltelefon? Världens sämsta. Nokia.
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög?  Nej, bara framför.
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor?  Typ lite blandat. Fast nu är det rätt i ordning.
Hur stor hårddisk har du?  Har faktist inen aning.
Har du överkast på sängen? Japp.
Har du brutit något någon gång? Nej, men jag har varit nära att bryta knät. Hahah eller asså då slita av mitt korsband.
Vad är den värsta sjukdom du haft? Vet inte. Typ vattkoppor. Höhö
Har du blivit sövd någon gång? Nepp.
Lever din mormor? Aa :)
Har du varit med på TV? Aa.
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? Plugga till helvetes jävla SO-prov som jag har imorgon.
Använder du tofflor? Aa, har mina svarta fett snygga på mig.
Använder du morgonrock? Nej.
Är du en Besserwisser? Säkert.
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? Om jag inte visste om det skullle jag kunna, men annars nej tack.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: