långtradare

Kategori: Fanny

Har precis käkat Billys pizza. Hahah fan va tjockt. Ska nog gå och kolla på tv nu.

Efter skolan idag åkte jag hem till mamma. Men jag ska bara vara här i 3 dagar. Så de e najs. Ja, nu kanske ni tycker att det är konsitgt att jag tycker det är najs att jag bara ska vara hos min mamma i 3 dagar. Men nu är det så att jag trivs tusen gånger bättre hos min pappa. För där har jag alltid bott. Det är mitt hem. Och jag ska kanske börja bor hos min pappa mer. Men jag vill inte göra min mamma ledsen.. Jobbigt dilemma jag har. Ni som har skillda päron fattar vad jag menar. Men jag ska snacka med min mamma om det när hon kommer hem. Har redan sagt det till min pappa flera gånger så han vet om de. Amen vafan skulle egentligen inte ens skriva det där så nu ska jag sluta skriva. Så hörs vi senare!


summer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: