greas night haha

Kategori: Fanny

Kvällen spenderades med Jennifer, Emma, William och Oskar. Vi kollade på film hemma hos William, trevligt trevligt. Hahaha jag och Jennifer fick cykla till Ica och köpa godis, och jag fick en as liten typ bmx cykel som var svin jobbig att cykla på. Lökade som fan och hade kramp i benen hahahah!
Men det var iallfall super mysigt. Imorgon blir det häng med Emma och Jennifer again, vi ska göra massa ärenden åt dom. Bland annat lämna tillbaka lite kläder osv haha, (Josefin du ska få din tröja när vi ses, den tillhör mitt hjärta så det blir svårt att ge tillbaka den haha).
Sedan blir det att träffa Stifler my man också, superduper mega narrebarre ju. Har saknat henne mega mucho!


Har ingen jävla kamerasladd så jag vet inte när jag kan lägga upp bilder! Sorry mates!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: