inget som ska läsas egentligen...

Kategori: Fanny

for real. jag pallar inte trycket längre. folk behandlar varandra som skit... hahah nej vad jag ljuger nu, eller nej det gör jag ju inte alls! en del behandlar andra som skit! jag har inte jgort ett piss men ska ändå bi surt behandlad, jag tänker inte på någon speciell just nu. eller jo det är klart att jag gör annars går det inte skriva. tror ni känner igen er va?
jag äter pepparkakor föratt stoppa suget. lyssnar på störd musik för att få tankarna på andra håll, men fuck vad svårt det ska vara. har massa plugg som måste göras men det ligger längst ner i högen '' att göra saker'' känner nte det viktiga i skolan just nu. vill spela match. vill bara vara mig själv. vill att mian föräldrar ska försvinna för en liten stund så jag bara kan fucka ur utan någons åsikt. men nej dom ska vara på mig som ett jävla plåster, dom får mig arg som fan. nästan så jag börjar böla. men fan heller är det någon som bryr sig? man vågar knappt säga saker till folk, för man vet att det kommer spridas vidare. att någon om inte ska få veta kommer få reda på det.  och inte kan man snacka med sina närmaste heller, för att det man vill säga är inte något interessant eller viktigt för deras del och man vill inte trötta ut dom med sina jävla problem.
fuck life, fuck me, fuck you, fuck all of us upsideanddown. för ingen pallar, ingen har orken eller lusten att ta itu med saker nuförtiden. inte jag iallafall och fan vad folk ska klaga hela jävla tiden. kan jag bara få vara lite galen och crazy och kss:a????????

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Haha det var lite likt faktiskt! Men vad jag vet så kände vi inte varann då ;)

    2011-12-12 | 08:41:49

Kommentera inlägget här: