don't go

Kategori: Fanny

Märker att jag bloggar varannan dag typ, hehe. Men igår var jag hos min pappa och min datormus fungerar ju inte där så jag kunde inte blogga, och min bror satt vid sin..
Skulle ju ha tränat igår men jag har ju ont i min handled, så jag ville inte riskera att få ondare. Men imorgon ska vi köra innebandy på idrotten så jag är fett taggad! :D (ska spela imorgon för den känns bättre)
Men idag efter skolan drog jag och Frida hem till min padre och käkade mackor med ost och sylt, godaste pålägget spikat! :)
Sedan kollade vi på According to Greta den var faktiskt bra film, ni borde se den!
Sedan skjutsade vi hem henne oh pappa skjutsade mig till mamma, rätt nice så slipper jag ta med mina kläder imorgon.
Imorgon ska jag och Josefin åka till stan och snacka med dom på stället där vi ska praoa för dom skulle höra av sig (vilket som inte gjort) och Salle var där idag och frågade men då sa dom att det var upptaget dom veckorna, troligtvis Josefin och jag, annars blir jag fett lack!
Aja nu ska jag sova tror jag, för jag är faktiskt trött...

Lagom glad tjej som fikar, hallon paj och smoothie :)

Det går inte lägga upp den, så tryck här! Galet bra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: