Men skaffa ett liv, tönt..

Kategori: Fanny

Efter skolan drog jag, Josefin, Tecia och Rebecka till stan för att fixa praoplatser. När vi var påväg till Gallerian kom det fram tre tjejer till oss och frågade på engelska hur man kom till IKEA vi ba ehh.. och frågade annat folk för att hjälpa tjejorna. Och då var det en kille som sa att v skulle gå bort till Regeringsgatan för där gick det direkt bussar. Så vi drog med tjejorna dit, och när vi kom dit säger en kvinna att det inte går bussar till IKEA där längre så skämmdes fett mycket men dom var typ as glada ändå så då fråade dom om vägen till Åhlens, hahah och dom skulle säga Åhlens dom ba Ahrlens vi ba nej  Åhlens och dom unde inte säga det så vi rullade lite...
Sen gick vi och letade efter praoplats i Gallerian, när vi hade frågat alla affärer där och ingen tog emot så då gick vi till NK och där fick vi praoplats på ett café där så det är fett chill. Men dom skulle ringa imorgon så hoppas dom gör de :)

Nu sitter jag och snackar med Marcus på skype och försöker plugga lite men det går inte så bra :p


Tecia glömde sin kamera sladd hos sin mamma så jag har inga bilder från idag, men ni får en bild på mitt nya hemska schema...

Kommentarer

  • josefin säger:

    HAHAH wtttf det tar 2 min för Tecia att gå till hennes mamma och hämta den :D Det är i samma hus juu! haahhaha lät lite kul...

    2011-01-18 | 22:34:56

Kommentera inlägget här: