my heart is beating loud

Kategori: Fanny

Frida gick hem typ 20 minuter efter jag hade skrivit det förra inlägget. Så då gick jag ut i köket och pluggade spanska så nu är jag klar med den, nice.
Sedan lagade jag middag, nudlar med kyckling, det blev rätt bra. Blev bättre förra gången jag gjorde det, eller så är det bara för att jag var hungrigare då.
Nu sitter jag och kollar på lite väskor eftersom min har gått sönder, så mamma ska reklamera den i helgen så jag ska köpa en ny.

(Klicka på bilden så blir den stor.)
1. Den jag allra helst vill ha, men den kostar 900 så tror inte det blir den :/
2. Lite lik min förra, men ganska tråkig så tror inte den heller.
3. Samma som den förra, men jag vill nog inte ha samma...
4. Den här väskan tänkte jag faktiskt köpa innan jag åkte till fjällen. Den är snygg, prisvärd och bra storlek. Nackdelen är bara att Frida har den så den kan jag inte köpa nu...

Pappa ringde idag och berättade att vi har haft inbrott. De hade (som tur var) "bara" snott smycken och pengar, men som tur var har polisen fått tag i gärningsmannen så förhoppningsvis får vi tillbaka allt som blev snott.
Så jävla onödigt med folk som gör inbrott, våldtäckter, mors o.s.v, har folk ingen självrespekt eller? Om man nu behöver pengar kan man väl ta och skaffa sig ett jobb, om man tycker om att ha sex/vill ha sex kan man väl vara lite ödmjuk och försöka skaffa sig en partner och mördare kan väl mörda sig själva -.-

Aa har inte så mycket med att skriva nu. Ska läsa lite i min bok, Djävulens Märke, sedan sova. Är trött som tusan!

Kommentarer

  • Tecia säger:

    Aaaa verkligen, lite så men aa precis, när hon blir äldre blir hon nog perfa! Haha :D

    Omg ofta inbrott? :O:O:O:O:O aa bra att dom fick jäveln iaf hahah. Fett cppppppppppppppp av alla hus just ert :O

    2011-01-13 | 22:31:23
    Bloggadress: http://tecia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: