bara för att du älskar att läsa intressanta listor Tecia

Kategori: Fanny

1. Namn? - Hassan tror jag.. Nej men Fanny Öhrn. 
2. Exakt ålder? -
14 år, 2 månader och 2 dagar 
3. Vart bor du? - Bromsten och Vällingby - Stockholms ghetto ftw
4. Bor tillsammans med? - madre, padre, broder and B-I
5. Husdjur? - nope
6. Färg på ditt hus? -gult
7. När är du född? - 28 november 1996
8. Klass? - 8c
9. Vilket år tar du studenten? - 2015 tror jag...
10. Något jobb? -
11. När ska du sova ikväll? - när jag känner för det 
13. Duschat idag? - nej
14. Kramat någon idag? - Aa 
15. Pussat någon idag? - Ne
16. Vad har du ätit? - frukost x2 (typ) och middag
17. Dagens klädsel? - Jeans, mjukiströja, linne. Fast nu mjukisar istället för jeans.
18. Dagens smink? - puder, rouge, ögonskugga och mascara. 
19. Dagens sötnos? - Min slampish :) 
20. Dagens roligaste? - Solsidan.. haha nej men vet inte
21. Har du många vänner? - tillräckligt
22. Hur många har du kysst? -vettefan
23. Vem kramade du senast? - Slampish
24. Vem pussade du senast? -Vet faktiskt inte.. 
25. Hur många har varit otrogna med dig? - ingen vad jag vet..
27. Har du pojk-/flickvän? -
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Tecia 
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? -
Frida - Åhh jag hatar mig själv... :( 
30. Vem skickade du senat sms till och vad stod det? -
Frida - För att du inte är kär... Aa fett elakt. Men nej du kan inte hjälpa vad du känner slampish :) 
FAVORIT:
31. Film? - har ingen
32. Låt? - finns många
33. Mat? - kanske sushi 
34. Dryck? -
cola funkar alltid
37. Stad? -Stockholm, kanske... 
38. Land? -
Thailand
39. Ämne i skolan? - Idrott 
40. År? -
vet inte..  
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Kusinen
42. Drickan du drack? - sb12 (hahah)
43. Gången du spydde? - någon månad sen...
44. Gången du grät? - någon månad sen tror jag..
45. Pizzan du åt? - kebabpizza 
46. Gången du var i göteborg? -
för typ 6 år sen... 
47. Gången du var i stockholm? -
nu, men jag var inne i stan i förrigår typ...
48. Gången du var hög? - aldrig
49. Personen som såg dig gråta? - brukar inte gråta offentligt, så vet inte
ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - ute 
54. Tv-spel eller datorspel? - datorspel
55. Singel eller upptagen? - upptagen är alltid mysigt ;)
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - playahead
58. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad tror jag nog
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - Paradise Hotel, lätt.
60. Svart hår eller blondt? - blondt
61. Blåa ögon eller bruna? -bruna
62. Choklad eller lakrits? -
choklad
63. Göteborg eller stockholm? - stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - vänsterhänt
65. Coca-Cola eller Fanta? - coca-cola
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - älska och bli älskad tillbaka
69. Leva eller dö? - leva
ANTAL:
70. Personer du älskar? - prick 47 stycken... nej jag vet inte..
71. Personer du hatar? -inte så många 
72. Personer som sagt jag älskar dig? -vet inte 
73. Personer som hatat dig? -har inte räknat 
74. Glassar du ätit på en dag? -vettefan
75. Festivaler du ska på detta året? -
tror inte jag ska på någon... 
76. Gånger du haft minnesluckor? -
hur fan ska jag komma ihåg det..?
77. Piercingar har du? - 2
78. Personer du saknar just nu? - några 
79. Gånger ditt hjärta brustit? -
ingen aning..
VEM:
80. Vill du kyssa nu? - det skulle du vilja veta va ;) 
81. Ska du träffa imorgon? - äckel skolan -.- 
82. Sjöng du senast för? - mig själv
83. Hade du senast en MSN-konversation med? - har inte varit inne på msn på as länge... 
84. Spelade du tv-spel med senast? -
vet inte ens när jag spelade TV-spel sist.. 
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? -
dig snygging ;) 
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? -
Hahah Frida 
87. Förtjänar att dö? -
Ingen jag känner...
89. Vill du sova brevid inatt? - dig
VAD:
90. Gör dig glad? - mina skämt, HAHAH :D
91. Gör dig ledsen? - folk som sviker..
92. Vad vill du helst göra nu? -åka utomlands
93. Önskar du att du slapp göra? - SO- arbete och skriva jävlafuckingcp novell -.-
94. Vill du ha nu? - sol och värme!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Systemkamera typ :)
96. Längtar du till? - sommaren 
97. Tycker du om dina betyg? -
helt okej 
98. Ångrar du i ditt liv? -
oj.. massor 
99. Är det bästa som har hänt dig? -
att jag föddes haha :)
100. Varför gjorde du detta? - För att Tecia älskar att läsa sånna här listor, jag har astråkigt, för att slippe göra läxor, för att fördriva tiden, för att jag kände för de... Aa det finns massor av anledningar,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: