You can run, but you won't come close.

Kategori: Fanny

Nu har mitt nagellack troligtvis torkat helt.
 Men jag har kollat in lite bloggar och på Ana Gina show, därför är jag fortfarande vaken. Vilket inte allt är bra eftersom jag alltså kommer vara död imorgon, känner också hur träningsvärken börjar komma i benen lite. Har ju inte tränat på 3 veckor och det har varit jul och allt där emellan... Men nu sätter träningen igång och när snön försvinner ska jag börja springa/jogga ute också. Beach 2011 vettni! ;)

Nej nu måste jag verkligen sova för att kunna orka med morgondagen. Slänger kanske in ett inlägg innan skolan eftersom jag måste ladda ner Britney's nya låt till min ipod. Och jag har bara nerladdningsprogrammet på Hampus dator..
Men godnatt!

Britney Spears - Hold It Against Me

Juste mina favoriter, Rebecca och Fiona, har släppt en ny låt också. Den släpptes igår, men jag kan inte hitta den någonstans.. :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: