-Vad är skillnaden på en anka? -Den kan varken cykla.....

Kategori: Fanny

Tjenare hörrni! Såg att det var några nya som kikade in här igår, roligt roligt!

Igår åkte jag ju och träffade Maria och Jennifer. Vi käkade i stan och sedan drog vi till en kompis till Maria som bor i enskede. Träffade även bästaste Moa, saknar henne som fan men snart ska vi vara med varandra konstant i typ en vecka så jag längtar tills dess!
Vi var iallafall hos Marias kompis Jocke hela kvällen och chillade där. Spelade några spel, haha och snackade.

Idag har jag inte gjort något speciellt. Ska kanske träffa någon senare men får se, är rätt trött och mina typ låtsasbröder kommer hit och käkar ikväll.

Kan även passa på att berätta att jag är hes som fan efter röna Lund så det är sjuk jobbigt att prata hah :)

Och nu när ni var några nya som kikade in kan ni ju kommentera om det är något ni vill ha mer av i bloggen. Ni kanske vill ha en frågastund eller vad vet jag?



Bilder från grönan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: