onödigt eller vad..?

Kategori: Fanny

Åh fan vad surt! Det jag skulle göra imorse blev inställt så jag gick upp klockan halv åtta och åkte in till stan helt i onödan. Eller inte helt i onödan eftersom jag kom hem en klänning rikare. Köpte den på lindex, en snygg gul! Ska ha den på avslutningen hade jag tänkt. Såg den först på Angelica Blicks blogg, och blev typ kär i den direkt haha.

Ni undrar säkert vad det var jag skulle göra, och jag skulle på inspelning av Idol. Men det blev som sagt inställt, och dom kunde inte säga varför så vi ba aha..? sen bad dom oss gå för att dom skulle börja spela in. Helt jävla cp men men....

Nu sitter jag och väntar på att min mat ska bli klar för att jag sedan ska kunna åka och träna. Är på fett skumt ''humör'' ena stunden vill jag absolut inte träna och andra är jag skit taggad....


Bild: Angelica Blick

Den gula klänningen till vänster köpte jag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: