sola och bada på narredagen

Kategori: Fanny

Dagen spenderades med min bästa. Vi åkte först till Kristineberg, där badade, solade vi och käkade jordgubbar. Helt underbart skönt i vattnet och vi hittade en chillig plats så det var nirr. SEnare efter typ 1,5 timme där åkte vi till Långholmsbadet med hennes familia och träffade hennes söta kusin Ernst. Han är typ 2 månader eller något, sjukt söt haha. Fast vattnet var svinkallt där så det var rätt osoft. Men jag och Frida låg och solade istället i typ en timme.

När jag kom hem käkade jag och solade i typ 30 minuter, somnade en stund också. Sköönt! Men nu ska jag hoppa inte i duschen och tvätta håret, vilket verkligen behövs!

Kommentarer

  • Tecia säger:

    SKÄMTAR du med din header? bokstavligen alla bilder på mig är helt efterblivna... tack den som valde bilderna <3333333333333333

    2011-06-06 | 23:01:29
  • Tecia säger:

    Aa jag vet men asså skämtar dom jag skulle ha gjort allt jag kunde för att hon skulle stanna haha, eehhhhh jo hennes överläpp? skit äcklig

    2011-06-06 | 23:04:13
    Bloggadress: http://tecia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: