frappe

Kategori: Fanny

Igår umgåddes vi med Johanna på kvällen. Tecia kollade på Big Brother för första gången.....efterbliven chey.... hon har aldrig sett solsidan heller för den delen.... man ba WHAT?! Jarrå men det är trevligt.

Idag vaknade jag klockan nio, då låg jag i soffan och kollade på random tv och sen duschade jag. Vid eleven o'clock vaknade Tac och Freschca (hahaha Tecia hur stavar man?) då käkade vi frulle och sen träffa vi Beschka and the Oliv number 1.
Köpte biljetter till Never say Never av en efterbliven snubbe och sedan fikade vi.
Träffade sedan mor och gudmor och fikade med dom hahaha fet tjej... Men jag drack bara en frappe så jävla god, om ni undrar alltså.
Ska snart börja göra mig iordning för ikväll blir det cheymiddag hos Mikaela med trevliga innebandygirls.


Tumblr_ldxeb72sbv1qzf0d9o1_500_large
För er som inte vet vad en frappe är, men typ supermegaas gott! Fast min såg inte riktigt ut så..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: