run

Kategori: Fanny

Heey. Dålig uppdaterning jag vet. Men jag har lov och vill bara chilla så mycket som möjligt.
Idag mötte jag upp Tecia, Frida och Olivia i stan och käkade med dom. Sen drog jag hem. Träffade Emelie på vägen hem och snackade med henne en stund.
När jag kom hem läste jag i min bok och kollade på tv. Snackade lite med mammi i telefon, har inte träffat henne på typ en vecka och kommer inte få träffa henne förän på måndag. Så jag saknar henne faktiskt!

Super skönt väder ute i dag ju! När jag gick ut var jag tvungen att ha solisar på mig, så jag tog mina svarta Ray Ban. Dom är från Thailand, men det är ett ''äkta'' märke på dom.. hmm.. vet inte om dom är äkta eller inte, men tror inte det.

Tumblr_lbvuzee09b1qbejg7o1_500_large
Snart har jag ett par leopars wedges, förhoppningsvis :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: