perfekta tänder, ja visst

Kategori: Fanny

Slutade skolan runt tre tiden. Då åkte jag hem och åt lite mellis och bara satt vid datorn. Som jag gör nu, men nu sitter jag och kollar på stylisterna. Fett bra program, chek it out på kanal5.se vettja!

När jag har kollat klart på det ska jag kanske plugga lite och sedan lägga mig framför tv:n. Och juste jag hade kemiprov idag, och det gick as bra. Eller det kändes iallafall bra, så jag hoppas på bra betyg på de :)

Juste va hos tandläkaren idag. Det gick fett bra, hon sa att jag hade perfekta tänder hihi. Och att jag skulle dit om två år igen, nice!


Dagens outfit:
Tjocktröja: H&M
Linne: Gina Tricot
Cykelbyxor: H&M
Strumpbyxor: H&M
Converse: London

Haha mycket H&M på mig idag. Nu ska min bror ha datorn, så vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: