buster cup

Kategori: Fanny

God morgon!
Snart ska jag gå till tunnelbanan, eller om typ 40 minuter. Ska handla en macka på pressbyrån först, eller om den inte är öppen i vällingby får jag göra det i stan sen.

Åker till Mora idag, som jag skrev igår. Det ska blir sjukt kult! Så när jag är borta kan ni ju kommentera lite......... för ni är fett dåliga på att kommentera -.-

Nu måste jag gå ner och käka frukost så jag hinner fixa mig!

Och just det, igår hade jag hunnit skicka in min deckare om det inte var för att jag skrev fel på mejladressen, så galet störigt. Så jag var tvungen att logga in på fronter som är så jävla segt och skicka den där ifrån. Men jag hoppas hon inte dödar mig för att den kom in tre minuter sent...

Kommentarer

  • Madde säger:

    Hur många besökare har du varje dag? :)

    P.s älskar din blogg!!! <3

    2011-05-06 | 16:52:55

Kommentera inlägget här: